Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Iveco TRAKKER I AT400T38 (2004-2012) 381km » BWH380 trw
wybrany samochód: 
Iveco Trakker I At400t38 (2004-2012) 381km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy BWH380 TRW

BWH380 Cylinderek hamulcowy TRW
trw BWH380
Cylinderek hamulcowy BWH380
BWH380
trw BWH380 Cylinderek hamulcowy

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

BWH380

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Średnica [mm]22,2
nr EAN3322937207312

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy BWH380 TRW

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: TOYOTA 4 RUNNER I, 4 RUNNER II, HILUX IV, HILUX V, HILUX VI, VW TARO 2.2-3.0 08.84-10.05
numery OEM:
TOYOTA      47550-35170
TOYOTA      47550-35190
VOLKSWAGEN      J47 550 351 70
VOLKSWAGEN      J47 550 351 90
zamienniki:
A 12 547
brak
BREMBO
FHW4240
brak
FERODO
FHW4332
brak
FERODO
R220045.2.1
brak
FTE automotive GmbH
3368
brak
Car S.p.A (InterCar)
4080
brak
Car S.p.A (InterCar)
72803
brak
A.B.S.
J3232090
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
5006380
brak
GIRLING
804543
brak
NK
F 026 002 367
brak
BOSCH

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy BWH380 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy BWH380 TRW:

Marek, Siedlce
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
MARCIN, GARDNA WIELKA
2020-02-10
 5/5
Kupiłem BWF319 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
zobacz instrukcję montażu BWH380zobacz instrukcję montażu BWH380

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.