Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 24.3601-1713.5 ate

Zacisk hamulca 24.3601-1713.5 ATE

24.3601-1713.5 Zacisk hamulca ATE
 

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

240355

numer części:

24.3601-1713.5

producent:

ATE

Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Średnica tłoka [mm] 60
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
System hamulcowy ATE
parzyste numery artykułów 24.3601-1714.5
Numer artykułu zalecanego dodatku 11.0101-5402.2
Numer artykułu zalecanego dodatku 11.0441-6003.2
Numer artykułu zalecanego dodatku 11.8116-0197.1
Numer artykułu zalecanego dodatku 11.8116-0290.2
Numer artykułu zalecanego dodatku 11.8170-0530.1
Numer artykułu zalecanego dodatku 11.8171-0008.1
Dostępne MAPP-Code 
Przestrzegać wymiarów 
nr EAN 4006633305525

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 24.3601-1713.5 ATE

Koszt kaucji: 134.38 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód L (regenerowany) pasuje do: BMW 5 (E39), 7 (E38), X3 (E83), X5 (E53), LAND ROVER RANGE ROVER III, MG MG ZR 1.4-4.8 03.94-08.12
numery OEM:
BMW      34 11 1 163 303
BMW      34 11 1 163 643
BMW      34 11 1 166 231
BMW      34 11 6 752 425
BMW      34 11 6 768 429
BMW      34 11 6 773 131

Zastosowanie Zacisk hamulca 24.3601-1713.5 ATE w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 24.3601-1713.5 ATE:

2021-12-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Brand ATE należy do koncenru Continental Teves, który jest jednym z większych dostawców części samochodowych na świecie. Firma powstała w roku 1906 i do czasów obecnych, ugruntowała sobie pozycję jako dostawca układów hamulcowych na pierwszy montaż oraz na rynek niezależny.

ATE specjalizuje się w częściach układu hamulcowego, takich jak: tarcze hamulcowe, klocki hamulcowe, bębny, szczęki, cylinderki hamulcowe i pompy hamulcowe. Jest innowatorem takich rozwiązań jak podwójna pompa hamulcowa, zasilającą hamulce przedniej i tylnej osi pojazdu.