Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » D4003 seinsa autofren

Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D4003 SEINSA AUTOFREN

D4003 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca SEINSA AUTOFREN
autofren D4003
Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D4003
12.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (32 ocen)
numer części:

D4003

producent:

SEINSA AUTOFREN

Strona zabudowy Oś przednia
Średnica [mm] 48
System hamulcowy BENDIX-BOSCH
dla numeru OE 7901444838
nr EAN 8430320016481

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D4003 SEINSA AUTOFREN

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego przód L/P (średnica tłoczka: 48) pasuje do: ALFA ROMEO 33, ARNA, CITROEN LNA, VISA, DACIA 1310, PICK UP, FIAT 124, 124 SPIDER, 125, 126, 127 0.6-2.5D 09.65-05.08

Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D4003 ma zastosowanie do modeli samochodów

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

IVECO

MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

ZASTAVA

10, KORAL, YUGO TEMPO

DACIA

LOGAN, LOGAN MCV, SOLENZA, SANDERO, SUPERNOVA, LOGAN EXPRESS, DUSTER

FSO

LANOS, MATIZ

Numery OE Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D4003 producenta SEINSA AUTOFREN

FORD

1572589, 1595762, 5023217, 5023218, 77FB2B107AA, 77FB2L231DD, 77FB2L231DE, 77FB2L231DF

RENAULT

7701001697, 7701201092

CITROËN

7901444838

PEUGEOT

444838

SEAT

3899449, NE16500100, SE131165101A

numery OEM:
CITROËN      7901444838
FORD      1572589
FORD      1595762
FORD      5023217
FORD      5023218
FORD      77FB2B107AA
FORD      77FB2L231DD
FORD      77FB2L231DE
FORD      77FB2L231DF
PEUGEOT      444838
RENAULT      7701001697
RENAULT      7701201092
SEAT      3899449
SEAT      NE16500100
SEAT      SE131165101A
TALBOT      13575100
TALBOT      55018W
TALBOT      9404448388
zamienniki:
RKS4852
brak
FTE automotive GmbH
RKS4854
brak
FTE automotive GmbH
RKS4855
brak
FTE automotive GmbH
RKS4858
brak
FTE automotive GmbH
SP8871
brak
TRW

Zastosowanie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D4003 SEINSA AUTOFREN w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D4003 SEINSA AUTOFREN:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Walce
2020-11-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Damian, Wymysłów
2021-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Warszawa
2020-02-18
 5/5
Zamówiłem D4468 i dostawa była już na drugi dzień
Wojciech, Sławno
2020-07-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Łęgowo
2020-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Boleszkowice
2021-07-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Kalinowo
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wieslaw, Warszawa
2022-10-16
 5/5
Wszystko pasuje polecam.
Dominik, Dzierzkowice
2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czerwonak
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Warszawa
2020-02-18
 5/5
Kompletacja zamówienia sprawna, szybka wysyłka
Bogusław, Łódź
2022-10-10
 5/5
Jeszcze nie wymieniałem.
WALERIAN, koziegłowy
2019-12-22
 5/5
zgodny z zamówieniem
Mariusz, Chwaliszów
2023-06-08
 5/5
Ok
Waldemar, Włocławek
2020-05-15
 5/5
OK.
Krzysztof, Tarnów
2020-05-11
 5/5
Kupiłem D4559 i jestem z niego zadowolony
Krzysztof, Czerwonak
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ryszard, Szczecin
2022-03-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Boleszkowice
2021-01-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Józef, Gołdap
2022-05-05
 5/5
zamiennik w/g opinii mechanika przewyższa jakością oryginał.
Paweł, Gorzów Wlkp.
2024-04-04
 1/5
Nie otrzymałem, więc trudno się odnieść
Bogusław, Łódź
2022-10-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Kasinka Mała
2022-07-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
PAWEŁ, Drogomyśl
2021-03-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Jelcz Laskowice
2019-09-16
 5/5
Cześć D41614C autofren już założona na ocenę muszę poczekać
Robert, Warszawa
2023-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Damian, Wymysłów
2021-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ewaryst, Warszawa
2022-03-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Waldemar, Włocławek
2020-05-15
 5/5
OK.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu