Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » D41377C seinsa autofren

Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D41377C SEINSA AUTOFREN

D41377C Zestaw naprawczy, zacisk hamulca SEINSA AUTOFREN
autofren D41377C
60.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (32 ocen)
numer części:

D41377C

producent:

SEINSA AUTOFREN

Strona zabudowy Oś tylna
Średnica [mm] 43
Zestaw pełny 
dla numeru OE 447615423
System hamulcowy TRW
nr EAN 8430320087177

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D41377C SEINSA AUTOFREN

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego tył L/P (średnica tłoczka: 43, z tłoczkiem) pasuje do: AUDI 100 C3, 100 C4, 200 C3, A6 C4, A8 D2, A8 D3, QUATTRO, V8; NISSAN PICK UP 1.8-4.2 09.83-07.10
numery OEM:
AUDI      447615423
AUDI      447615424
AUDI      4D0615405M
AUDI      4D0615405Q
AUDI      4D0615406M
AUDI      4D0615406Q
SEAT      447 615 423
SEAT      447 615 424
SEAT      4D0 615 423
SEAT      4D0 615 423B
SEAT      4D0 615 424
SEAT      4D0 615 424B
SEAT      4D0615405M
SEAT      4D0615405Q
SEAT      4D0615406M
SEAT      4D0615406Q
SKODA      447 615 423
SKODA      447 615 424
SKODA      4D0 615 423
SKODA      4D0 615 423B
SKODA      4D0 615 424
SKODA      4D0 615 424B
SKODA      4D0615405M
SKODA      4D0615405Q
SKODA      4D0615406M
SKODA      4D0615406Q
VAG      447 615 423
VAG      447 615 424
VAG      4D0 615 423
VAG      4D0 615 423B
VAG      4D0 615 424
VAG      4D0 615 424B

Zastosowanie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D41377C SEINSA AUTOFREN w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D41377C SEINSA AUTOFREN:

2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-18
 5/5
Zamówiłem D4468 i dostawa była już na drugi dzień
2020-05-15
 5/5
OK.
2022-10-10
 5/5
Jeszcze nie wymieniałem.
2022-10-16
 5/5
Wszystko pasuje polecam.
2020-07-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-05
 5/5
zamiennik w/g opinii mechanika przewyższa jakością oryginał.
2021-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-07-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-15
 5/5
OK.
2022-03-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-22
 5/5
zgodny z zamówieniem
2023-04-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-08
 5/5
Ok
2020-05-11
 5/5
Kupiłem D4559 i jestem z niego zadowolony
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-04-04
 1/5
Nie otrzymałem, więc trudno się odnieść
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-18
 5/5
Kompletacja zamówienia sprawna, szybka wysyłka
2020-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-07-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu