Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 110-401 behr hella service

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 110-401 BEHR HELLA SERVICE

8FK 351 110-401 Kompresor, klimatyzacja BEHR HELLA SERVICE
behr hella 8FK 351 110-401
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 110-401
8FK 351 110-401
behr hella 8FK 351 110-401 Kompresor, klimatyzacja
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 110-401 behr hella
 

    Ocena:
numery handlowe:

_BEHRHELLASERVICE_

numer części:

8FK 351 110-401

Ograniczenia producenta:Denso
ID kompresora:6SEU16C
Ilość żeber:5
Część nowa:
Czynnik chłodzący:R134a
Olej do sprężarki:PAG 46
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
śr. koła pasowego [mm]:110
ID głowicy cylindra (sprężarka):PAD
Napięcie znamionowe:12
WA¿NE : WED¿UG INSTRUKCJI MONTA¿U
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 110-401 BEHR HELLA SERVICE

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      001 230 35 11
MERCEDES-BENZ      001 230 90 11
MERCEDES-BENZ      0012303511
MERCEDES-BENZ      0012309011
MERCEDES-BENZ      002 230 13 11
MERCEDES-BENZ      002 230 47 11
MERCEDES-BENZ      0022301311
MERCEDES-BENZ      0022304711
MERCEDES-BENZ      A 001 230 35 11
MERCEDES-BENZ      A 001 230 90 11
MERCEDES-BENZ      A 002 230 13 11
MERCEDES-BENZ      A 002 230 47 11
MERCEDES-BENZ      A0012303511
MERCEDES-BENZ      A0012309011
MERCEDES-BENZ      A0022301311
MERCEDES-BENZ      A0022304711

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 110-401 BEHR HELLA SERVICE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.