Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 113-231 behr hella service

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 113-231 BEHR HELLA SERVICE

8FK 351 113-231 Kompresor, klimatyzacja BEHR HELLA SERVICE
behr hella 8FK 351 113-231
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 113-231

    Ocena:
numery handlowe:

_BEHRHELLASERVICE_

numer części:

8FK 351 113-231

Ograniczenia producenta:Visteon
ID kompresora:FS10-170
Ilość żeber:6
Część nowa:
artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:z pierscieniem uszczelniającym
Wersja:produced by VISTEON
Czynnik chłodzący:R134a
Olej do sprężarki:PAG 46
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
śr. koła pasowego [mm]:127
Rodzaj połączenia:H/PAD
Napięcie znamionowe:12
WA¿NE : WED¿UG INSTRUKCJI MONTA¿U
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 113-231 BEHR HELLA SERVICE

numery OEM:
FORD      1 018 265
FORD      1 035 433
FORD      1 406 033
FORD      1018265
FORD      1035433
FORD      1406033
FORD      15BYU19D629AA
FORD      5 211 564
FORD      6 780 044
FORD      6 866 404
FORD      6 997 608
FORD      6780044
FORD      6866404
FORD      6997608
FORD      7 058 040
FORD      7058040
FORD      93BW19D629HA
FORD      93BW19D629HB
FORD      93BW19D629HC
FORD      94BW19D629DA
FORD      94BW19D629DB
FORD      96BW19D629DA
FORD      R93BW19D629HC
FORD      R94BW19D629DA
FORD      R94BW19D629DB
FORD      R96BW19D629DA

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 113-231 BEHR HELLA SERVICE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.