Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP166 lucas electrical

Kompresor, klimatyzacja ACP166 LUCAS ELECTRICAL

ACP166 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

ACP166

producent:

LUCAS ELECTRICAL

śr. koła pasowego [mm]:145
Ilość żeber:6
Liczba otworów do mocowania:4
Ograniczenia producenta:VISTEON FS-10
Rodzaj skrzyni biegów:przekładnia mechaniczna
Ilość oleju [ml]:205
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP166 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 221.40 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

SPRĘŻARKA KLIM LUCAS ACP166 12V FORD
numery OEM:
FORD      1018267
FORD      1018493
FORD      1035435
FORD      1406032
FORD      3000992
FORD      3705320
FORD      3923183
FORD      4F2H-19E998-AA
FORD      6997608
FORD      69FB-19D629-AB
FORD      6L3H-19D649-FA
FORD      7058040
FORD      95VW-19D629-AA
FORD      96BW-19D629-AA
FORD      96BW-19D629-AB
FORD      96BW-19D629-AC
FORD      96OW-19D629-BA
FORD      F39H-19D629-AA
FORD      F5VH-19D629-AA
FORD      XS7H-19D629-DA

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP166 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.