Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Bmw HP HP 4 (K10) (2011.09-???) 107km » 8FK 351 113-601 hella
wybrany samochód: 
Bmw Hp Hp 4 (k10) (2011.09-???) 107km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 113-601 HELLA

8FK 351 113-601 Kompresor, klimatyzacja HELLA
hella 8FK 351 113-601
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 113-601
8FK 351 113-601
hella 8FK 351 113-601 Kompresor, klimatyzacja

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

8FK 351 113-601

producent:

HELLA

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
Ograniczenia producentaVisteon
ID kompresoraFS10-170
Ilość żeber6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pierścieniem uszczelniającym
Wyposażenie pojazdudla pojazdów z klimatyzacją (regulowaną manualnie)
Czynnik chłodniczyR 134a
Olej do sprężarkiPAG 46
Ø koła pasowego [mm]145
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeńH/PAD
Napięcie znamionowe [V]12
nr EAN4045621378769

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 113-601 HELLA

Kompresor klimatyzacji FORD COUGAR, MONDEO I, MONDEO II 1.6/1.8/2.0 02.93-12.01
numery OEM:
FORD      1 018 267
FORD      1 018 493
FORD      1 035 435
FORD      1 406 032
FORD      14BYU19D629AA
FORD      5 211 564
FORD      6 997 608
FORD      93BW19D629HC
FORD      96BW19D629AA
FORD      96BW19D629AB
FORD      96BW19D629AC
FORD      R14BYU19D629AA
FORD      R93BW19D629HC
FORD      R94BW19D629DA
FORD      R96BW19D629AA
FORD      R96BW19D629AB
FORD      R96BW19D629AC

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 113-601 HELLA w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.