Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 113-601 hella

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 113-601 HELLA

8FK 351 113-601 Kompresor, klimatyzacja HELLA
hella 8FK 351 113-601
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 113-601
8FK 351 113-601
hella 8FK 351 113-601 Kompresor, klimatyzacja

    Ocena:
numer części:

8FK 351 113-601

dostawca:

HELLA

Ograniczenia producenta Visteon
ID kompresora FS10-170
Ilość żeber 6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów z klimatyzacją (regulowaną manualnie)
Czynnik chłodniczy R 134a
Olej do sprężarki PAG 46
Ø koła pasowego [mm] 145
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeń H/PAD
Napięcie znamionowe [V] 12
nr EAN 4045621378769

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 113-601 HELLA

Kompresor klimatyzacji FORD COUGAR, MONDEO I, MONDEO II 1.6/1.8/2.0 02.93-12.01
numery OEM:
FORD      1 018 267
FORD      1 018 493
FORD      1 035 435
FORD      1 406 032
FORD      14BYU19D629AA
FORD      5 211 564
FORD      6 997 608
FORD      93BW19D629HC
FORD      96BW19D629AA
FORD      96BW19D629AB
FORD      96BW19D629AC
FORD      R14BYU19D629AA
FORD      R93BW19D629HC
FORD      R94BW19D629DA
FORD      R96BW19D629AA
FORD      R96BW19D629AB
FORD      R96BW19D629AC

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 113-601 HELLA w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.