Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » V25-15-1002 vemo

Kompresor, klimatyzacja, Original VEMO Quality V25-15-1002 VEMO

V25-15-1002 Kompresor, klimatyzacja, Original VEMO Quality VEMO
vemo V25-15-1002

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V25-15-1002

producent:

VEMO

Rodzaj skrzyni biegów Skrzynia biegów manualna
Ograniczenia producenta VISTEON
Ilość żeber 6
Ø koła pasowego [mm] 145
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Ilość oleju [ml] 205
Olej do sprężarki PAG 46
ID kompresora FS10-170
Ciężar [kg] 7,25
nr EAN 4046001366581

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, Original VEMO Quality V25-15-1002 VEMO

Kompresor klimatyzacji pasuje do: CITROEN C5 I, FORD FIESTA III, FIESTA IV, FIESTA V, FIESTA/MINIVAN, FOCUS I, GALAXY I, KA, MONDEO I, MONDEO II, SCORPIO I, SCORPIO II, TRANSIT 1.3-2.9 09.85-11.08
numery OEM:
FORD      1 018 267
FORD      1 018 493
FORD      1 035 435
FORD      1 406 032
FORD      1 447 717
FORD      14BYU19D629AA
FORD      3 000 992
FORD      3 705 320
FORD      3 923 183
FORD      4 807 088
FORD      5 211 564
FORD      6L3H19D649FA
FORD      95VW19D649AA
FORD      96BW19D629AA
FORD      96BW19D629AB
FORD      96BW19D629AC
FORD      96OW19D649BA
FORD      F39H19D649AA
FORD      F5VH19D649AA

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, Original VEMO Quality V25-15-1002 VEMO w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.