Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 126-491 behr hella service

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 126-491 BEHR HELLA SERVICE

8FK 351 126-491 Kompresor, klimatyzacja BEHR HELLA SERVICE
behr hella 8FK 351 126-491
 

    Ocena:
numery handlowe:

_BEHRHELLASERVICE_

numer części:

8FK 351 126-491

Ograniczenia producenta:Denso
ID kompresora:7SBU16C
Ilość żeber:4
Czynnik chłodzący:R134a
Olej do sprężarki:PAG 46
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
śr. koła pasowego [mm]:120
Rodzaj połączenia:Top/PAD
Napięcie znamionowe:12
WA¿NE : WED¿UG INSTRUKCJI MONTA¿U
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 126-491 BEHR HELLA SERVICE

numery OEM:
AUDI      4B0 260 805 C
AUDI      4B0 260 805 R
AUDI      4B0260805C
AUDI      4D0 260 805 C
AUDI      4D0 260 808 A
AUDI      4D0260805C
AUDI      4D0260808A
SKODA      4B0 260 805 C
SKODA      4B0 260 805 N
SKODA      4B0 260 805 P
SKODA      4B0260805C
SKODA      4B0260805N
SKODA      4B0260805P
VOLKSWAGEN      4B0 260 805 C
VOLKSWAGEN      4B0 260 805 N
VOLKSWAGEN      4B0 260 805 R
VOLKSWAGEN      4B0260805C
VOLKSWAGEN      4B0260805N
VOLKSWAGEN      4D0 260 805 C
VOLKSWAGEN      4D0260805C

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 126-491 BEHR HELLA SERVICE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.