Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 89045 nissens

Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89045 NISSENS

89045 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** NISSENS
nissens 89045
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89045
89045
nissens 89045 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT **
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89045 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89045 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89045 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89045 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89045 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89045 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89045 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89045 nissens
802.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 80.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

89045

dostawca:

NISSENS

Ograniczenia producenta DENSO
Liczba rowków 4
ID kompresora 7SB16C
Czynnik chłodniczy R 134a
Ilość oleju [ml] 160
Napięcie [V] 12
Pojemność skokowa kompresora [ccm] 160
Ø koła pasowego [mm] 119
Opcja wyposażenia --FIRST FIT--
Olej do sprężarki PAG 46
nr EAN 5707286349179

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89045 NISSENS

Kompresor klimatyzacji pasuje do: AUDI A4 B5, A6 C5, A8 D2, ALLROAD C5 SKODA SUPERB I VW PASSAT B5, PASSAT B5.5 2.5D 01.97-03.08

Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89045 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89045 producenta NISSENS

AUDI

4B0260805C, 4B0260805N, 4B0260805P, 4B0260805PX, 4B0260811A, 4D0260805C, 4D0260808A, 4D0260811A

VOLKSWAGEN

4B0260805C, 4B0260805N, 4B0260805P, 4B0260805PX, 4B0260811A, 4D0260805C, 4D0260808A, 4D0260811A

SKODA

4B0260805C, 4B0260805N, 4B0260805P, 4B0260805PX, 4B0260811A, 4D0260805C, 4D0260808A, 4D0260811A

numery OEM:
AUDI      4B0.260.805 C
AUDI      4B0260805N
AUDI      4B0260805P
AUDI      4B0260805PX
AUDI      4B0260811A
AUDI      4D0.260.805 C
AUDI      4D0.260.808 A
AUDI      4D0260811A
SKODA      4B0.260.805 C
SKODA      4B0260805N
SKODA      4B0260805P
SKODA      4B0260805PX
SKODA      4B0260811A
SKODA      4D0.260.805 C
SKODA      4D0.260.808 A
SKODA      4D0260811A
VOLKSWAGEN      4B0.260.805 C
VOLKSWAGEN      4B0260805N
VOLKSWAGEN      4B0260805P
VOLKSWAGEN      4B0260805PX
VOLKSWAGEN      4B0260811A
VOLKSWAGEN      4D0.260.805 C
VOLKSWAGEN      4D0.260.808 A
VOLKSWAGEN      4D0260811A

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89045 NISSENS w samochodach:

Opinie Klientów o Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89045 NISSENS:

Karol, Miłoradzice
2022-02-04
 5/5
ok
Eduard, Warszawa
2021-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Grajewo
2020-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Małgorzata, Siemianowice Śląskie
2021-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.