Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 134-591 behr hella service

Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE Version ALTERNATIVE 8FK 351 134-591 BEHR HELLA SERVICE

8FK 351 134-591 Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE Version ALTERNATIVE BEHR HELLA SERVICE
behr hella 8FK 351 134-591
Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE Version ALTERNATIVE 8FK 351 134-591
8FK 351 134-591
behr hella 8FK 351 134-591 Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE Version ALTERNATIVE
Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE Version ALTERNATIVE 8FK 351 134-591 behr hella
Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE Version ALTERNATIVE 8FK 351 134-591 behr hella
Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE Version ALTERNATIVE 8FK 351 134-591 behr hella
 

    Ocena:
numery handlowe:

_BEHRHELLASERVICE_

numer części:

8FK 351 134-591

Ograniczenia producenta:Delphi/Harrison
ID kompresora:CVC6
Ilość żeber:5
artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:z pierscieniem uszczelniającym
dla numeru OE:1854 092/102/123/140
Czynnik chłodzący:R134a
Olej do sprężarki:PAG 46
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
śr. koła pasowego [mm]:109
Rodzaj połączenia:V/PAD
Napięcie znamionowe:12
WA¿NE : WED¿UG INSTRUKCJI MONTA¿U
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE Version ALTERNATIVE 8FK 351 134-591 BEHR HELLA SERVICE

numery OEM:
OPEL      18 54 092
OPEL      18 54 102
OPEL      18 54 123
OPEL      18 54 140
OPEL      1854092
OPEL      1854102
OPEL      1854123
OPEL      1854140
OPEL      68 54 030
OPEL      6854030
VAUXHALL      24432392
VAUXHALL      90559855
VAUXHALL      9174396
VAUXHALL      R1580028

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE Version ALTERNATIVE 8FK 351 134-591 BEHR HELLA SERVICE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.