Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 134-091 hella

Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** 8FK 351 134-091 HELLA

8FK 351 134-091 Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** HELLA
 

    Ocena:
numer części:

8FK 351 134-091

producent:

HELLA

Ograniczenia producenta Delphi / Harrison
ID kompresora CVC6
Ilość żeber 5
dla numeru OE 1854 092/102/123/140
Czynnik chłodniczy R 134a
Olej do sprężarki PAG 46
Ø koła pasowego [mm] 109
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeń V/PAD
Napięcie znamionowe [V] 12
nr EAN 4082300139709

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** 8FK 351 134-091 HELLA

SPRĘŻARKA KLIM HELLA 8FK351134091 OPEL
numery OEM:
OPEL      18 54 092
OPEL      18 54 102
OPEL      18 54 123
OPEL      18 54 140
OPEL      24 43 2392
OPEL      90559855
OPEL      91 74 396
OPEL      9196952
OPEL      93176861
OPEL      R1580016
VAUXHALL      09196952
VAUXHALL      18 54 092
VAUXHALL      18 54 102
VAUXHALL      18 54 123
VAUXHALL      18 54 140
VAUXHALL      24432392
VAUXHALL      90559855
VAUXHALL      9174396
VAUXHALL      R1580016
VAUXHALL      R1580028

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** 8FK 351 134-091 HELLA w samochodach:

zobacz instrukcję montażu 8FK 351 134-091

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.