Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 0 204 103 531 bosch

Zacisk hamulca 0 204 103 531 BOSCH

0 204 103 531 Zacisk hamulca BOSCH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

CR156

numer części:

0 204 103 531

producent:

BOSCH

Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Średnica tłoka [mm] 54
Szerokość wewnętrzna [mm] 55
Materiał Żeliwo
Typ zacisku hamulca Zacisk pływający
parzyste numery artykułów 0 204 103 530
Numer artykułu zalecanego dodatku 1 987 470 612
nr EAN 3165143166031

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 0 204 103 531 BOSCH

Koszt kaucji: 81.14 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód P pasuje do: ALFA ROMEO 145, 146, 155; FIAT SEICENTO / 600, SEICENTO / 600/HATCHBACK, TEMPRA, TIPO; LANCIA DEDRA, DELTA II 1.4-Electric 04.89-01.05
numery OEM:
ALFA ROMEO      9946162
ALFA ROMEO      9946163
ALFA ROMEO      9946888
ALFA ROMEO      9946891
ALFA ROMEO      9949831
ALFA ROMEO      9950508
ALFA ROMEO      9950511
ALFA ROMEO      9950592
ALFA ROMEO      9950593
FIAT      9946162
FIAT      9946163
FIAT      9946888
FIAT      9946891
FIAT      9949831
FIAT      9950508
FIAT      9950511
FIAT      9950592
FIAT      9950593
LANCIA      9946162
LANCIA      9946163
LANCIA      9946888
LANCIA      9946891
LANCIA      9949831
LANCIA      9950508
LANCIA      9950511
LANCIA      9950592
LANCIA      9950593

Zastosowanie Zacisk hamulca 0 204 103 531 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 0 204 103 531 BOSCH:

Grzegorz, Grodzisko Dolne
2020-04-02
 5/5
Kupiłem część 1 987 470 040 tym sklepie i jest okej
Andrzej Mamczur
2018-01-05
 3/5
Klocki te są bardzo podobne do klocków TRW, tylko znacznie gorzej wykonane. Tłok tego zacisku (prawego) nie posiadał fazowania powierzchni przylegającej do klocków. Żeby było śmieszniej, lewy zacisk miał fazowanie prawidłowe. Gdzie podziała się niemiecka dokładność? Myślę, że niemieccy pracownicy Boscha, wkrótce będą przyjeżdżać do Polski uczyć się dokładności. Zacisku nie zwróciłem (choć pewnie powinienem) ponieważ e-autoparts sprowadził go specjalnie z Niemiec i nie chciałem narażać dobrej polskiej firmy na straty.
Mariusz, Mysłów
2019-11-13
 5/5
Dobre wykonanie tej części i stosunkowo niezła cena zwłaszcza w porównaniu do konkurencji
Michał, Ostrowiec Świętokrzyski
2020-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Mysłów
2019-11-13
 5/5
Transakcja bezproblemowa, dobry dostawca

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.