Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 8AC 355 389-441 hella

Zacisk hamulca 8AC 355 389-441 HELLA

8AC 355 389-441 Zacisk hamulca HELLA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

AC8944

numer części:

8AC 355 389-441

producent:

HELLA

otwór Ø [mm] 54
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
System hamulcowy GIRLING
parzyste numery artykułów 8AC 355 389-431
Techniczny numer informacyjny AC8944
nr EAN 4082300419245

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 8AC 355 389-441 HELLA

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
ALFA ROMEO      9946891
ALFA ROMEO      9950511
ALFA ROMEO      9950592
ALFA ROMEO      9950593
FIAT      791130
FIAT      791473
FIAT      795427
FIAT      9946163
FIAT      9946165
FIAT      9946888
FIAT      9946891
FIAT      9950592
FIAT      9950593
LANCIA      791473
LANCIA      9946163
LANCIA      9946165
LANCIA      9946888
LANCIA      9946891
LANCIA      9950592
zamienniki:
0 204 102 531
brak
BOSCH
0 986 47B 627
brak
BOSCH
QBS1166
brak
QUINTON
2123110
NK
13012123110
brak
SBS
1301212344
brak
SBS
341424
brak
KAWE
38112400
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca 8AC 355 389-441 HELLA w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu