Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » A 12 044 brembo

Cylinderek hamulcowy A 12 044 BREMBO

A 12 044 Cylinderek hamulcowy BREMBO
27.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

A 12 044

producent:

BREMBO

Materiał Żeliwo
System hamulcowy ATE
Rozstaw śrub mocujących [mm] 21
otwór Ø [mm] 14,28
Wymiar gwintu 10 x 1
nr EAN 8432509600146

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy A 12 044 BREMBO

Cylinderek hamulcowy A 12 044 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Cylinderek hamulcowy A 12 044 producenta BREMBO

AUDI

171611051A, 171611051B, 171611053, 171611053A, 171611053B

VOLKSWAGEN

171611051A, 171611051AB, 171611051B, 171611053, 171611053A, 171611053AB, 171611053B, 3056110514, 3321408123

numery OEM:
AUDI      171611051A
AUDI      171611051B
AUDI      171611053
AUDI      171611053A
AUDI      171611053B
VOLKSWAGEN      171611051A
VOLKSWAGEN      171611051AB
VOLKSWAGEN      171611051B
VOLKSWAGEN      171611053
VOLKSWAGEN      171611053A
VOLKSWAGEN      171611053AB
VOLKSWAGEN      171611053B
VOLKSWAGEN      3056110514
VOLKSWAGEN      3321408123

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy A 12 044 BREMBO w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy A 12 044 BREMBO:

Rafał, Wrocław
2021-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Wrocław
2021-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dominik, Warszawa
2022-06-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.