Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Bmw 1502-2002 Touring (E6) 1600 (1971-1973) 85km » BWA108 trw
wybrany samochód: 
Bmw 1502-2002 Touring (e6) 1600 (1971-1973) 85km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy BWA108 TRW

BWA108 Cylinderek hamulcowy TRW
trw BWA108
30.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

BWA108

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaATE
Układ hamulcowydla pojazdów bez korektora siły hamowania
Średnica [mm]14,3
MateriałŻeliwo
nr EAN3322937002801

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy BWA108 TRW

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: AUDI 50, 80 B1, 80 B2, 80 B3, COUPE B2, VW DERBY, GOLF I, GOLF II, JETTA I, JETTA II, PASSAT B1, PASSAT B2, POLO, POLO CLASSIC, POLO II 0.8-2.1 05.72-04.93
numery OEM:
AUDI      171 611 051 A
AUDI      171 611 051 B
AUDI      1H0 611 053 B
VOLKSWAGEN      171 611 051 A
VOLKSWAGEN      171 611 051 B
VOLKSWAGEN      171 611 053
VOLKSWAGEN      171 611 053 A
VOLKSWAGEN      1H0 611 053 B
VOLKSWAGEN      3056110514
FAW-VW      1H0 611 053 B

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy BWA108 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy BWA108 TRW:

Marek, Siedlce
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
MARCIN, GARDNA WIELKA
2020-02-10
 5/5
Kupiłem BWF319 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
zobacz instrukcję montażu BWA108zobacz instrukcję montażu BWA108

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.