Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » BWA108 trw

Cylinderek hamulcowy BWA108 TRW

BWA108 Cylinderek hamulcowy TRW
trw BWA108

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

BWA108

producent:

TRW

Ograniczenia producenta ATE
Układ hamulcowy dla pojazdów bez korektora siły hamowania
Średnica [mm] 14,3
Materiał Żeliwo
nr EAN 3322937002801

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy BWA108 TRW

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: AUDI 50, 80 B1, 80 B2, 80 B3, COUPE B2, VW DERBY, GOLF I, GOLF II, JETTA I, JETTA II, PASSAT B1, PASSAT B2, POLO, POLO CLASSIC, POLO II 0.8-2.1 05.72-04.93
numery OEM:
AUDI      171 611 051 A
AUDI      171 611 051 B
AUDI      1H0 611 053 B
VOLKSWAGEN      171 611 051 A
VOLKSWAGEN      171 611 051 B
VOLKSWAGEN      171 611 053
VOLKSWAGEN      171 611 053 A
VOLKSWAGEN      1H0 611 053 B
VOLKSWAGEN      3056110514
FAW-VW      1H0 611 053 B

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy BWA108 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy BWA108 TRW:

JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
Marek, Siedlce
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
MARCIN, GARDNA WIELKA
2020-02-10
 5/5
Kupiłem BWF319 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
zobacz instrukcję montażu BWA108zobacz instrukcję montażu BWA108

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.