Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » A 12 143 brembo

Cylinderek hamulcowy A 12 143 BREMBO

A 12 143 Cylinderek hamulcowy BREMBO
50.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

A 12 143

producent:

BREMBO

System hamulcowy TRW
Rozstaw śrub mocujących [mm] 36,5
otwór Ø [mm] 22,2
Wymiar gwintu 10 x 1
Materiał Żeliwo
nr EAN 8432509600849

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy A 12 143 BREMBO

Cylinderek hamulcowy A 12 143 ma zastosowanie do modeli samochodów

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

Numery OE Cylinderek hamulcowy A 12 143 producenta BREMBO

SUZUKI

00000A00159, 00000A01221, 00000A01221000, 0000A01221, A00159, A01221

numery OEM:
SUZUKI      00000A00159
SUZUKI      00000A01221
SUZUKI      00000A01221000
SUZUKI      0000A01221
SUZUKI      A00159
SUZUKI      A01221

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy A 12 143 BREMBO w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy A 12 143 BREMBO:

Dominik, Warszawa
2022-06-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Wrocław
2021-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Wrocław
2021-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.