Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » P 23 084 brembo

Klocki hamulcowe - komplet P 23 084 BREMBO

P 23 084 Klocki hamulcowe - komplet BREMBO
brembo P 23 084
122.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (116 ocen)
numery handlowe:

21799, 23603, D1197 8317

numer części:

P 23 084

producent:

BREMBO

Grubość [mm] 20
System hamulcowy Lucas
Szerokość [mm] 160
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Wysokość [mm] 64
Numer WVA 21799
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Numer WVA 23603
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
nr EAN 8020584051542

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet P 23 084 BREMBO

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: CITROEN JUMPER I, FIAT DUCATO, PEUGEOT BOXER 1.9D-2.8D 02.94-

Klocki hamulcowe P 23 084 mają zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

IVECO

MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI

Numery OE klocków hamulcowych P 23 084 producenta BREMBO

PEUGEOT

425225, 425227, 425456

FIAT

71753040, 71770980, 77362233, 9948629

CITROËN

425225, 425227, 425456, E172348

numery OEM:
CITROËN      425225
CITROËN      425227
CITROËN      425456
CITROËN      E172348
FIAT      71753040
FIAT      71770980
FIAT      77362233
FIAT      9948629
PEUGEOT      425225
PEUGEOT      425227
PEUGEOT      425456

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet P 23 084 BREMBO w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet P 23 084 BREMBO:

2024-12-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-09
 5/5
Klocki założyłem do mojego Volkswagena sprawują się dobrze nie piszczą, auto hamuje na dotyk
2019-11-04
 5/5
Zastanawiałem się nad wyborem tarcz i klocków w końcu wybrałem klocki brembo tarcze też tego samego dostawcy, polecam
2023-04-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-01-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-24
 5/5
Skutecznie hamują, nie piszczą.
2020-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-23
 5/5
Polecam świetnie hamuja
2023-09-17
 5/5
Zgodnie z zamówieniem.
2023-01-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-06-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2025-03-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-07-21
 5/5
Ocena możliwa w trakcie eksploatacji
2022-10-19
 5/5
Klocki OK.
2020-06-17
 5/5
Bardzo dobry produkt godny swojej ceny.
2025-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-03-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-09-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-04-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-11
 5/5
Super!!!!!!!
2021-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.