Ciężar [kg] | 0,43 |
Długość opakowania [cm] | 13 |
Szerokość opakowania [cm] | 13 |
Wysokość opakowania [cm] | 16 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
nr EAN | 4010858999506 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna WP6092 CONTITECH
AUDI | 06H121026AB | |
AUDI | 06H121026AF | |
AUDI | 06H121026B | |
AUDI | 06H121026BA | |
AUDI | 06H121026BE | |
AUDI | 06H121026BF | |
AUDI | 06H121026CC | |
AUDI | 06H121026CF | |
AUDI | 06H121026CP | |
AUDI | 06H121026CQ | |
AUDI | 06H121026DC | |
AUDI | 06H121026N | |
AUDI | 06J121026F | |
AUDI | 06J121026G | |
SEAT | 06H121026AF | |
SEAT | 06H121026AG | |
SEAT | 06H121026B | |
SEAT | 06H121026BA | |
SEAT | 06H121026BE | |
SEAT | 06H121026BF | |
SEAT | 06H121026CC | |
SEAT | 06H121026CF | |
SEAT | 06H121026CQ | |
SEAT | 06H121026N | |
SEAT | 06J121026F | |
SEAT | 06J121026G | |
SKODA | 06H121026AF | |
SKODA | 06H121026AG | |
SKODA | 06H121026BA | |
SKODA | 06H121026BF | |
SKODA | 06H121026CC | |
SKODA | 06H121026CP | |
SKODA | 06H121026DC | |
SKODA | 06H121026N | |
SKODA | 06J121026G | |
VOLKSWAGEN | 06H121026AB | |
VOLKSWAGEN | 06H121026AF | |
VOLKSWAGEN | 06H121026AG | |
VOLKSWAGEN | 06H121026B | |
VOLKSWAGEN | 06H121026BA | |
VOLKSWAGEN | 06H121026BE | |
VOLKSWAGEN | 06H121026BF | |
VOLKSWAGEN | 06H121026CC | |
VOLKSWAGEN | 06H121026CF | |
VOLKSWAGEN | 06H121026CH | |
VOLKSWAGEN | 06H121026CP | |
VOLKSWAGEN | 06H121026CQ | |
VOLKSWAGEN | 06H121026DC | |
VOLKSWAGEN | 06H121026DE | |
VOLKSWAGEN | 06H121026N | |
VOLKSWAGEN | 06J121026A | |
VOLKSWAGEN | 06J121026AG | |
VOLKSWAGEN | 06J121026F | |
VOLKSWAGEN | 06J121026G | |
VAG | 06H121026DC |
Zastosowanie Pompa wodna WP6092 CONTITECH w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna WP6092 CONTITECH:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.