Ciężar [kg] | 1,024 | |
Długość opakowania [cm] | 13 | |
Szerokość opakowania [cm] | 13 | |
Wysokość opakowania [cm] | 16 | |
Tryb pracy | mechaniczne | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym pompy wodnej | |
nr EAN | 4010858070090 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna WPS3010 CONTITECH
AUDI | 028 121 004 | |
AUDI | 028 121 004V | |
AUDI | 028 121 004X | |
SEAT | 028 121 004 | |
SEAT | 028 121 004V | |
SEAT | 028 121 004X | |
SKODA | 028 121 004 | |
SKODA | 028 121 004V | |
SKODA | 028 121 004X | |
VOLKSWAGEN | 028 121 004 | |
VOLKSWAGEN | 028 121 004V | |
VOLKSWAGEN | 028 121 004X |
Zastosowanie Pompa wodna WPS3010 CONTITECH w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna WPS3010 CONTITECH:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.