Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) » 32 92 2510 swag autoteile gmbh

Czujnik, prędkość obrotowa koła 32 92 2510 SWAG Autoteile GmbH

32 92 2510 Czujnik, prędkość obrotowa koła SWAG Autoteile GmbH
40.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

32 92 2510

Długość [mm] 42
Ilość połączeń 2
Kolor czarny
Materiał Tworzywo sztuczne
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,032
nr EAN 4044688570918

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Czujnik, prędkość obrotowa koła 32 92 2510 SWAG Autoteile GmbH

CZUJNIK ABS SWAG 32922510 TYŁ AUDI A3 97-03 VW GOLF III
numery OEM:
AUDI      1J0 927 807 B
SKODA      1J0 927 807 B
VOLKSWAGEN      1J0 927 807 B

Zastosowanie Czujnik, prędkość obrotowa koła 32 92 2510 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Czujnik prędkości obrotowej koła ABS, czujnik ESP


Główną funkcją czujników obrotów kół jest pozyskiwanie informacji o prędkości obrotowej kół dla systemu ABS, który kontroluje siłę hamowania. Kiedy system odnotuje spadek prędkości obrotowej jednego z kół (zablokowanie się) poniżej pewnej wartości, ABS dostosowuje siłę hamowania tak, aby zapobiec dalszemu blokowaniu się kół.

W pojeździe zachodzi komunikacja pomiędzy ABS a systemem stabilizacji toru jazdy ESP. Do systemu tego przesyłane są szczegółowe informacje dotyczące prędkości obrotowej poszczególnych kół. Dzięki temu możliwe jest zapobieganie poślizgowi wzdłużnemu i poprzecznemu samochodu.

Objawem ewentualnej usterki czujnika jest zapalenie się kontrolki TC (kontrola trakcji), ABS lub ESP. W niektórych przypadkach awaria sygnalizowana jest również zaświeceniem się kontrolki check engine. Co zrozumiałe, nie działa wówczas przeciwblokujący system ABS.

Przyczyny usterek czujnika prędkości obrotowej są różne. Może to być: zabrudzenie czujnika lub tarczy, duży luz na łożysku koła. Zdarza się, że usterka pojawia się z naprawdę prozaicznych powodów, takich jak zmiana rozmiarów opon na jednej osi, zbyt niskie ciśnienie kół, uszkodzony bezpiecznik odpowiadający za ABS i ESP oraz kiepskiej kondycji akumulator.