Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » DC70841 delco remy automotive europe

Zacisk hamulca, Calipers DC70841 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DC70841 Zacisk hamulca, Calipers DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

DC70841

Strona zabudowy:Oś tylna strona prawa
System hamulcowy:Ate
Typ zacisku hamulca:Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Typ zacisku hamulca:Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
średnica tłoka cylindra:33
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:10
średnica [mm]:33

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, Calipers DC70841 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 193.73 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM DC70841 BMW 3 SERIES (E30) 320I, 323I, 324TD, 325I 09/82 - 94 TYŁ PRAWY
numery OEM:
BMW      34 21 1 151 634
BMW      34 21 1 151 636
BMW      34 21 1 153 242
BMW      34 21 1 153 244
BMW      34 21 1 154 602
BMW      34 21 1 154 872
BMW      34 21 1 154 944
BMW      34 21 1 155 994
BMW      34211151634
BMW      34211151636
BMW      34211153242
BMW      34211153244
BMW      34211154602
BMW      34211154872
BMW      34211154944
BMW      34211155994
BMW      34211160398

Zastosowanie Zacisk hamulca, Calipers DC70841 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu