Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » RX331402A0 fte automotive gmbh

Zacisk hamulca RX331402A0 FTE automotive GmbH

RX331402A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

RX331402A0

Średnica tłoka [mm] 33
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Materiał Żeliwo
Kolor zacisku hamulcowego szarość żeliwowa
System hamulcowy ATE
parzyste numery artykułów RX331302A0
nr EAN 4028569350943

skład zestawu:
RKS33101 Zestaw uszczelek, zacisk hamulca
RKS8615004 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8815009 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8999002 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX331402A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX331402A0
numery OEM:
BMW      34 21 1 151 634
BMW      34 21 1 151 636
BMW      34 21 1 153 242
BMW      34 21 1 153 244
BMW      34 21 1 154 600
BMW      34 21 1 154 602
BMW      34 21 1 154 872
BMW      34 21 1 154 944
BMW      34 21 1 155 994
BMW      34 21 1 157 916
BMW      34 21 1 160 398
zamienniki:
0 986 471 872
brak
BOSCH
0 986 47A 872
brak
BOSCH
LC3375
brak
DELPHI
PF21008
brak
LPR
QBS1228
brak
QUINTON
211536
NK
1301211530
brak
SBS
1301211536
brak
SBS
38000300
brak
TEXTAR
38033600
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca RX331402A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu