Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 211530 nk

Zacisk hamulca 211530 NK

211530 Zacisk hamulca NK

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

211530

producent:

NK

parzyste numery artykułów 211529
Materiał Żeliwo
Ograniczenia producenta ATE
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm] 33
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 10
nr EAN 5703858242251

skład zestawu:
8615004 Tłoczek, zacisk hamulca
8815009 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8999002 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 211530 NK

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
BMW      34 21 1 151 634
BMW      34 21 1 151 636
BMW      34 21 1 153 242
BMW      34 21 1 153 244
BMW      34 21 1 154 600
BMW      34 21 1 154 602
BMW      34 21 1 154 872
BMW      34 21 1 154 944
BMW      34 21 1 155 994
BMW      34 21 1 160 398
zamienniki:
0 986 471 872
brak
BOSCH
LC3375
brak
DELPHI
RS331402A0
brak
FTE automotive GmbH
1301211530
brak
SBS
F 06 031
brak
BREMBO
38033600
brak
TEXTAR
FCL692188
brak
FERODO

Zastosowanie Zacisk hamulca 211530 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu