Napięcie [V] | 11,5 | |
Wymiar gwintu | M10 x 1.00 | |
nr EAN | 5050100178319 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa HDS377 DELPHI
CHRYSLER | 05080046AA | |
CHRYSLER | 05080047AA | |
CHRYSLER | 05080047AB | |
CHRYSLER | 05175756AA | |
CHRYSLER | 68102087AA | |
CHRYSLER | 68102087AB | |
CHRYSLER | 71775530 | |
MERCEDES-BENZ | 001 159 2801 | |
MERCEDES-BENZ | 001 159 3701 | |
MERCEDES-BENZ | 001 159 3801 | |
MERCEDES-BENZ | 001 159 4201 | |
MERCEDES-BENZ | 001 159 4801 | |
MERCEDES-BENZ | 001 159 4901 | |
MERCEDES-BENZ | A001 159 4901 |
Zastosowanie Świeca żarowa HDS377 DELPHI w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.