Natężenie prądu [A] | 10 |
Technika połączeń | PIN |
Moment dokręcenia do [Nm] | 15 |
Moment dokręcenia od [Nm] | 10 |
Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
Kąt nachylenia | 63 |
Napięcie [V] | 11,5 |
Długość 1 [mm] | 80,5 |
Długość 2 [mm] | 27 |
Długość całkowita [mm] | 130,5 |
Wymiar gwintu | M10X1 |
Rozmiar klucza | 10 |
Czas nagrzewania [min] | 7 |
nr EAN | 8001063061993 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 062900012304 MAGNETI MARELLI
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III
VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C
0011593801, 0011594201, 0011594801, A0011593801, A0011594201, A0011594801, A0011594901
05080046AA, 05080047AA, 5080046AA, 5080047AA
05080046AA, 05080047AA, 05080047AB, 05117592AA, 5058011AD, 5080047AA, 5080047AB, 5117592AA
CHRYSLER | 05080 046AA | |
CHRYSLER | 05080 047AA | |
CHRYSLER | 05080047AB | |
CHRYSLER | 05117592AA | |
CHRYSLER | 5058011AD | |
CHRYSLER | 5080 047AA | |
CHRYSLER | 5080 047AB | |
CHRYSLER | 5117 592AA | |
DODGE | 05080047AA | |
DODGE | 5080 047AA | |
FIAT | 71775602 | |
MERCEDES-BENZ | 001 159 38 01 | |
MERCEDES-BENZ | 001 159 42 01 | |
MERCEDES-BENZ | 001 159 48 01 | |
MERCEDES-BENZ | A 001 159 38 01 | |
MERCEDES-BENZ | A 001 159 42 01 | |
MERCEDES-BENZ | A 001 159 48 01 | |
MERCEDES-BENZ | A 001 159 49 01 | |
JEEP | 05080 046AA | |
JEEP | 05080 047AA | |
JEEP | 5080046AA | |
JEEP | 5080047AA |
Zastosowanie Świeca żarowa 062900012304 MAGNETI MARELLI w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.