Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » A164 dolz

Pompa wodna A164 DOLZ

A164 Pompa wodna DOLZ
87.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A164

producent:

DOLZ

Koła pasowe z kołem pasowym
Ilość zębów 30
nr EAN 8430632011648

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna A164 DOLZ

Pompa cieczy chłodzącej, z uszczelką pasuje do: SEAT CORDOBA, IBIZA II, VW GOLF II, GOLF III, JETTA II, POLO, POLO CLASSIC, POLO II, POLO/HATCHBACK, VENTO 1.0-1.6 08.83-10.02

Pompa wodna A164 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Pompa wodna A164 producenta DOLZ

VOLKSWAGEN

030121004A, 030121004B, 030121005H, 030121005L, 030121005lv, 030121005LX

SEAT

030121004A, 030121004B, 030121005H, 030121005L, 030121005LV, 030121005LX

numery OEM:
SEAT      030121004A
SEAT      030121004B
SEAT      030121005H
SEAT      030121005L
SEAT      030121005LV
SEAT      030121005LX
VOLKSWAGEN      030121004A
VOLKSWAGEN      030121004B
VOLKSWAGEN      030121005H
VOLKSWAGEN      030121005L
VOLKSWAGEN      030121005lv
VOLKSWAGEN      030121005LX

Zastosowanie Pompa wodna A164 DOLZ w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna A164 DOLZ:

Leszek, Sandomierz
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wąpielsk
2021-01-23
 5/5
Polecam

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.