Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » A250 dolz

Pompa wodna A250 DOLZ

A250 Pompa wodna DOLZ
97.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A250

producent:

DOLZ

Koła pasowe z kołem pasowym
Ilość zębów 19
nr EAN 8430632012508

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna A250 DOLZ

Pompa cieczy chłodzącej, z uszczelką pasuje do: SEAT CORDOBA, IBIZA III, SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK, VW GOLF V, POLO IV, TOURAN 1.6/1.9D 11.99-04.12

Pompa wodna A250 ma zastosowanie do modeli samochodów

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Pompa wodna A250 producenta DOLZ

SKODA

045121011G, 045121011GX, 045121011J, 045121011JX

VOLKSWAGEN

045121011G, 045121011GX, 045121011J, 045121011JX

SEAT

045121011G, 045121011J, 045121011JX

numery OEM:
AUDI      045121011G
SEAT      045121011G
SEAT      045121011J
SEAT      045121011JX
SKODA      045121011G
SKODA      045121011GX
SKODA      045121011J
SKODA      045121011JX
VOLKSWAGEN      045121011G
VOLKSWAGEN      045121011GX
VOLKSWAGEN      045121011J
VOLKSWAGEN      045121011JX

Zastosowanie Pompa wodna A250 DOLZ w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna A250 DOLZ:

Tomasz, Wąpielsk
2021-01-23
 5/5
Polecam
Leszek, Sandomierz
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.