Ilość zębów | 20 |
Ciężar [kg] | 0,84 |
nr EAN | 8430632031110 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna C111 DOLZ
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
75, 45 I, 25 I, 75 I Tourer, STREETWISE, CITYROVER, 25 COMMERCE
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
120158, 120197, 1201E4, 1201E6, 120725, 1611896980, 210106F900, 210106F906, 210106F907, 2108120725, 9608564280, 9801253180, E111230, E111482, GWP346
120158, 120197, 1201E4, 1201E6, 120725, 1611896980, 1623096180, 210106F900, 210106F906, 210106F907, 2108120725, 9608564280, 9801253180, E111230, E111482, GWP346
PEE002710EVA
210106F900, 210106F906, 210106F907
CITROËN | 120158 | |
CITROËN | 120197 | |
CITROËN | 1201E4 | |
CITROËN | 1201E6 | |
CITROËN | 120725 | |
CITROËN | 1611896980 | |
CITROËN | 210106F900 | |
CITROËN | 210106F906 | |
CITROËN | 210106F907 | |
CITROËN | 2108120725 | |
CITROËN | 9608564280 | |
CITROËN | 9801253180 | |
CITROËN | E111230 | |
CITROËN | E111482 | |
CITROËN | GWP346 | |
NISSAN | 210106F900 | |
NISSAN | 210106F906 | |
NISSAN | 210106F907 | |
PEUGEOT | 120158 | |
PEUGEOT | 120197 | |
PEUGEOT | 1201E4 | |
PEUGEOT | 1201E6 | |
PEUGEOT | 120725 | |
PEUGEOT | 1611896980 | |
PEUGEOT | 1623096180 | |
PEUGEOT | 210106F900 | |
PEUGEOT | 210106F906 | |
PEUGEOT | 210106F907 | |
PEUGEOT | 2108120725 | |
PEUGEOT | 9608564280 | |
PEUGEOT | 9801253180 | |
PEUGEOT | E111230 | |
PEUGEOT | E111482 | |
PEUGEOT | GWP346 | |
ROVER | PEE002710EVA |
Zastosowanie Pompa wodna C111 DOLZ w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna C111 DOLZ:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.