Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » KD008 dolz

Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD008 DOLZ

KD008 Pompa wodna + zestaw paska rozrządu DOLZ
230.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

02KD004, 02KD036, 02KD720, 05KD023, 06KD032, 06KD033, C120

numer części:

KD008

producent:

DOLZ

Ilość zębów 141
Szerokość [mm] 25,4
Liczba pasków 1
dla numeru artykułu C120
nr EAN 8430632500081

skład zestawu:
02KD036 Śruba koła pasowego
02KD720 Podkładka
05KD023 Pasek rozrządu
06KD032 Rolka napinająca paska rozrządu
06KD033 Rolka napinająca paska rozrządu
C120 Pompa wodna
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD008 DOLZ

Rozrząd kpl. (pasek + rolka + pompa cieczy) pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, C5 I, EVASION, JUMPER I, JUMPY I, JUMPY II, XANTIA, XANTIA/KOMBI, XSARA, XSARA PICASSO 2.0D/5.1D 06.98-

Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD008 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

Numery OE Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD008 producenta DOLZ

numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD008 DOLZ w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD008 DOLZ:

Tomasz, Wąpielsk
2021-01-23
 5/5
Polecam
Leszek, Sandomierz
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.