Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » KD013 dolz

Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD013 DOLZ

KD013 Pompa wodna + zestaw paska rozrządu DOLZ
426.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

02KD013, 02KD044, 02KD046, 02KD047, 02KD505, 02TU08, 02WAP08, 05KD032, 06KD037, 06KD038, 06KD039, 06KD040, A187

numer części:

KD013

producent:

DOLZ

Ilość zębów 141
Szerokość [mm] 25
Liczba pasków 1
Ciężar [kg] 2,73
dla numeru artykułu A187
nr EAN 8430630500135

skład zestawu:
02KD013 Śruba koła pasowego
02KD044 Śruba koła pasowego
02KD046 Śruba koła pasowego
02KD047 Śruba koła pasowego
02KD505 Nakrętka
02WAP08 Podkładka
05KD032 Pasek rozrządu
06KD037 Rolka napinająca paska rozrządu
06KD038 Rolka napinająca paska rozrządu
06KD039 Rolka napinająca paska rozrządu
06KD040 Rolka napinająca paska rozrządu
A187 Pompa wodna
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD013 DOLZ

Rozrząd kpl. (pasek + rolka + pompa cieczy) pasuje do: AUDI A3; SEAT CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, INCA, LEON, TOLEDO II; SKODA OCTAVIA I, OCTAVIA I/KOMBI; VW BORA, BORA I 1.9D 11.95-03.10
numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD013 DOLZ w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD013 DOLZ:

2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-23
 5/5
Polecam

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.