Koła pasowe | z podwójnym kołem pasowym |
Wysokość 1 [mm] | 56 |
Ciężar [kg] | 2,99 |
nr EAN | 8430632141437 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna N143 DOLZ
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
1953221, 210100F000, 210100F001, 210100F002, 210100F003, 210100F005, 2101062404, 210107F400, 210107F401, 210107F40A, 2101080601, 2101080625, 2101080626, 2101080627, 2101080628, 2101080685, 2101080689, 2101080G25, 2101080G26, 2101080G27, 2101080G28, 2101080G85, 2101086PY8, 21010G2401, 21010G2404, 21010G2405
1957220, 1957451, 1957584, 1957939, 1960039, 1962496, 1962610, 1962775, 2101062404, 210107F400, 210107F401, 2101080601, 2101080625, 2101080626, 2101080627, 2101080628, 2101080685, 2101080689, 2101080G25, 2101080G26, 2101080G27, 2101080G28
FORD | 1957220 | |
FORD | 1957451 | |
FORD | 1957584 | |
FORD | 1957939 | |
FORD | 1960039 | |
FORD | 1962496 | |
FORD | 1962610 | |
FORD | 1962775 | |
FORD | 2101062404 | |
FORD | 210107F400 | |
FORD | 210107F401 | |
FORD | 2101080601 | |
FORD | 2101080625 | |
FORD | 2101080626 | |
FORD | 2101080627 | |
FORD | 2101080628 | |
FORD | 2101080685 | |
FORD | 2101080689 | |
FORD | 2101080G25 | |
FORD | 2101080G26 | |
FORD | 2101080G27 | |
FORD | 2101080G28 | |
NISSAN | 1953221 | |
NISSAN | 210100F000 | |
NISSAN | 210100F001 | |
NISSAN | 210100F002 | |
NISSAN | 210100F003 | |
NISSAN | 210100F005 | |
NISSAN | 2101062404 | |
NISSAN | 210107F400 | |
NISSAN | 210107F401 | |
NISSAN | 210107F40A | |
NISSAN | 2101080601 | |
NISSAN | 2101080625 | |
NISSAN | 2101080626 | |
NISSAN | 2101080627 | |
NISSAN | 2101080628 | |
NISSAN | 2101080685 | |
NISSAN | 2101080689 | |
NISSAN | 2101080G25 | |
NISSAN | 2101080G26 | |
NISSAN | 2101080G27 | |
NISSAN | 2101080G28 | |
NISSAN | 2101080G85 | |
NISSAN | 2101086PY8 | |
NISSAN | 21010G2401 | |
NISSAN | 21010G2404 | |
NISSAN | 21010G2405 |
Zastosowanie Pompa wodna N143 DOLZ w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna N143 DOLZ:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.