Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » R142 dolz

Pompa wodna R142 DOLZ

R142 Pompa wodna DOLZ
142.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Piątek
1 szt. wysyłka Poniedziałek
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

R142

producent:

DOLZ

Rodzaj korpusu obudowa zintegrowana
nr EAN 8430632181426

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna R142 DOLZ

Pompa cieczy chłodzącej, z uszczelką pasuje do: VOLVO 340-360, DACIA 1310, 1410, RENAULT 12, 15 1.3/1.4 10.69-07.04

Pompa wodna R142 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

DACIA

LOGAN, LOGAN MCV, SOLENZA, SANDERO, SUPERNOVA, LOGAN EXPRESS, DUSTER

Numery OE Pompa wodna R142 producenta DOLZ

RENAULT

326743, 3267439, 7701452155, 7701457415, 7701457416, 7701459435, 7701502962, 7701502963

VOLVO

3100979, 3267342, 326743, 3267439

numery OEM:
RENAULT      326743
RENAULT      3267439
RENAULT      7701452155
RENAULT      7701457415
RENAULT      7701457416
RENAULT      7701459435
RENAULT      7701502962
RENAULT      7701502963
VOLVO      3100979
VOLVO      3267342
VOLVO      326743
VOLVO      3267439

Zastosowanie Pompa wodna R142 DOLZ w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna R142 DOLZ:

Tomasz, Wąpielsk
2021-01-23
 5/5
Polecam
Leszek, Sandomierz
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.