Skok gwintu [mm] | 1 |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym |
Rodzaj gwintu | z gwintem metrycznym |
nr EAN | 8430632182126 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna R212 DOLZ
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
4401595, 4506045, 7701472625, 7701474190, 8200129206, 8200729976, 8201013780, 8660003256, 8671019575
2101000Q1J, 2101000Q2E, 2101000QAD, 4401595, 4506045, 8200129206, 8201013780
4401595, 4506045, 7701472625, 8200129206, 9109595, 9201450
NISSAN | 2101000Q1J | |
NISSAN | 2101000Q2E | |
NISSAN | 2101000QAD | |
NISSAN | 4401595 | |
NISSAN | 4506045 | |
NISSAN | 8200129206 | |
NISSAN | 8201013780 | |
OPEL | 4401595 | |
OPEL | 4506045 | |
OPEL | 7701472625 | |
OPEL | 8200129206 | |
OPEL | 9109595 | |
OPEL | 9201450 | |
RENAULT | 4401595 | |
RENAULT | 4506045 | |
RENAULT | 7701472625 | |
RENAULT | 7701474190 | |
RENAULT | 8200129206 | |
RENAULT | 8200729976 | |
RENAULT | 8201013780 | |
RENAULT | 8660003256 | |
RENAULT | 8671019575 | |
VAUXHALL | 4401595 | |
VAUXHALL | 4506045 | |
VAUXHALL | 7701472625 | |
VAUXHALL | 8200129206 | |
VAUXHALL | 9109595 | |
VAUXHALL | 9201450 |
Zastosowanie Pompa wodna R212 DOLZ w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna R212 DOLZ:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.