Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » S152 dolz

Pompa wodna S152 DOLZ

S152 Pompa wodna DOLZ

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

S152

producent:

DOLZ

Status produktu: Normalny
nr EAN 8430632191524

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna S152 DOLZ

Pompa cieczy chłodzącej pasuje do: IVECO DAILY I, DAILY II, RVI B, FIAT 131, 132, ARGENTA, DUCATO, SEAT 131, IBIZA IV, SKODA ROOMSTER, VW GOLF V 131C2.000-CFNA 11.76-05.15
numery OEM:
FIAT      4720031
FIAT      4755003
FIAT      4764782
FIAT      5000807860
FIAT      5000813420
FIAT      5001833230
FIAT      5001837263
FIAT      5001837264
FIAT      7301592
FIAT      7303050
FIAT      98418986
FIAT      99459757
IVECO      2995625
IVECO      2995629
IVECO      5000807860
IVECO      5000813420
IVECO      5001833230
IVECO      5001837263
IVECO      5001837264
IVECO      500330615
IVECO      500361610
IVECO      7303050
IVECO      98418986
IVECO      98435994
IVECO      98459757
IVECO      99459757
RENAULT      5000807860
RENAULT      5000813420
RENAULT      5001833230
RENAULT      5001837263
RENAULT      5001837264
RENAULT      7301592
RENAULT      7302358
RENAULT      7303050
RENAULT      98418986
RENAULT      99459757
SEAT      4755003
SEAT      4764782
SEAT      5000807860
SEAT      5000813420
SEAT      5001833230
SEAT      5001837263
SEAT      5001837264
SEAT      7303050
SEAT      98418986
SEAT      99459757

Zastosowanie Pompa wodna S152 DOLZ w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna S152 DOLZ:

Leszek, Sandomierz
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wąpielsk
2021-01-23
 5/5
Polecam

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.