Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » S235 dolz

Pompa wodna S235 DOLZ

S235 Pompa wodna DOLZ

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

S235

producent:

DOLZ

Status produktu: Normalny
nr EAN 8430632192354

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna S235 DOLZ

Pompa cieczy chłodzącej, z uszczelką pasuje do: ALFA ROMEO MITO, FIAT 500, 500 C, 500L, PANDA, PUNTO, PUNTO/HATCHBACK, LANCIA YPSILON 0.9/0.9CNG/0.9LPG 09.09-

Pompa wodna S235 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

Numery OE Pompa wodna S235 producenta DOLZ

FIAT

0055225394, 55225394, 55233943, 55263214, 55270499

LANCIA

0055233943, 55225394, 55233943, 55263214, 55270499

ALFA ROMEO

55225394, 55263214, 55270499

numery OEM:
ALFA ROMEO      55225394
ALFA ROMEO      55263214
ALFA ROMEO      55270499
FIAT      0055225394
FIAT      55225394
FIAT      55233943
FIAT      55263214
FIAT      55270499
LANCIA      0055233943
LANCIA      55225394
LANCIA      55233943
LANCIA      55263214
LANCIA      55270499

Zastosowanie Pompa wodna S235 DOLZ w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna S235 DOLZ:

Tomasz, Wąpielsk
2021-01-23
 5/5
Polecam
Adam, Serock
2025-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Leszek, Sandomierz
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.