Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje » 37435 original imperium

Dystans gumowy, resorowanie 37435 ORIGINAL IMPERIUM

37435 Dystans gumowy, resorowanie ORIGINAL IMPERIUM
15.01 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

37435

Strona zabudowy Oś przednia
Masa [g] 90
dla numeru OE 8D0412131D
Materiał PU (poliuretan)
nr EAN 8033989138923

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Dystans gumowy, resorowanie 37435 ORIGINAL IMPERIUM

Odbój amortyzatora przód L/P (wys. 85mm) pasuje do: AUDI A4 B5, A4 B6, A4 B7, A4 B8, A6 C5, A6 C6, A8 D2; SEAT EXEO, EXEO ST; SKODA SUPERB I; VW PASSAT B5, PASSAT B5.5 1.6-6.0 03.94-12.15
numery OEM:
AUDI      8D0412131D
AUDI      8D0412131F
SEAT      8D0412131D
SEAT      8D0412131F
SKODA      8D0412131D
SKODA      8D0412131F
VOLKSWAGEN      8D0412131D
VOLKSWAGEN      8D0412131F

Zastosowanie Dystans gumowy, resorowanie 37435 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Dystans gumowy, resorowanie 37435 ORIGINAL IMPERIUM:

2022-04-01
 5/5
100% PoLeCaM
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.