Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 9.6062S facet eps

Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent 9.6062S FACET EPS

9.6062S Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent FACET EPS

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

EPS 1.970.162S, KW 470 162S

numer części:

9.6062S

producent:

FACET EPS

Opór [Ohm] 0,48
nr EAN 8012510081495

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent 9.6062S FACET EPS

numery OEM:
BMW      1 317 232
BMW      1 703 359
BMW      1 703 360
BMW      1 726 177
BMW      1 727 108
BMW      1 730 520
BMW      1 730 766
BMW      1 734 468
BMW      12 13 1 317 232
BMW      12 13 1 317 585
BMW      12 13 1 402 440
BMW      12 13 1 402 713
BMW      12 13 1 404 102
BMW      12 13 1 703 359
BMW      12 13 1 726 177
BMW      12 13 1 726 178
BMW      12 13 1 727 108
BMW      12 13 1 729 842
BMW      12 13 1 730 765
BMW      12 13 1 730 766
BMW      12 13 1 731 884
BMW      12 13 1 734 468
BMW      12 13 1 748 394
BMW      12 13 1 748 395
BMW      12 13 7 599 218
BMW      12 13 9 066 468
BMW      7 599 218
zamienniki:
60-0058
brak
KAGER
0040100003
brak
BERU
DMB400
brak
LUCAS ELECTRICAL
DMB827
brak
LUCAS ELECTRICAL

Zastosowanie Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent 9.6062S FACET EPS w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent 9.6062S FACET EPS:

ALFRED, TALLINN
2020-11-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.