Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 9.6432 facet eps

Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent 9.6432 FACET EPS

9.6432 Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent FACET EPS

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

EPS 1.970.532, KW 470 532

numer części:

9.6432

producent:

FACET EPS

Opór [Ohm] 0,53
Opór [Ohm] 11800
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uchwytu mocującego
nr EAN 8012510025147

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent 9.6432 FACET EPS

numery OEM:
FORD      1 053 904
FORD      1 066 102
FORD      1 067 601
FORD      1 075 786
FORD      1 111 212
FORD      1 111 213
FORD      1 119 835
FORD      1 130 402
FORD      1 317 972
FORD      1 319 788
FORD      1 319 929
FORD      1 517 813
FORD      1 619 343
FORD      1S7G-12029-AB
FORD      1S7G-12029-AC
FORD      1S7G-12029-AD
FORD      988F-12024-AB
FORD      988F-12029-AB
FORD      988F-12029-AC
FORD      988F-12029-AD
FORD      988F-12029-AE
FORD      988F-12029-BA
FORD      988F-12257-AB
FORD      9BBF-10029-BA
FORD      YM2F-12024-AC
FORD      YM2F-12024-AD
FORD      YM2F-12029-AA
FORD      YM2F-12029-AB
MAZDA      1E03-18-10X
MAZDA      1E03-18-10XA
MAZDA      1E04-18-10X
MAZDA      1E05-18-100B
MAZDA      1F20-18-100
MAZDA      1F20-18-100A
MAZDA      C201-18-100
MAZDA      C201-18-100A
MAZDA      C201-18-100B
MAZDA      LF01-18-100
MAZDA      LF01-18-100A
MAZDA      YF09-18-10X
VOLVO      30735759
VOLVO      31359976

Zastosowanie Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent 9.6432 FACET EPS w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent 9.6432 FACET EPS:

ALFRED, TALLINN
2020-11-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.