Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 28840 febi bilstein

Pasek klinowy wielorowkowy 28840 FEBI BILSTEIN

28840 Pasek klinowy wielorowkowy FEBI BILSTEIN

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

5PK951, 5PK952, 5PK953, 5PK954, 5PK955, 5PK956, 5PK957

numer części:

28840

producent:

FEBI BILSTEIN

Długość [mm] 954
Materiał EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
Ciężar [kg] 0,081
Ilość żeber 5
nr EAN 4027816288404

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 28840 FEBI BILSTEIN

Pasek wielorowkowy (5PK954) pasuje do: MERCEDES C T-MODEL (S205), C (W205), E T-MODEL (S213), E (W213), GLE (C167), GLE (V167), BMW 3 (E46), HONDA ACCORD IV, ACCORD V, LEGEND III 1.3-3.5 06.87-10.23
numery OEM:
BMW      11 28 1 433 948
BMW      11 28 1 437 874
HONDA      31110-P44-G03
HONDA      31110-PT0-003
HONDA      31110-PT0-004
HONDA      31110-PT3-A01
HONDA      31110-PT3-A02
HONDA      31110PT0003EH
MAZDA      F201-15-908A
MAZDA      F201-15-908A 8C
MAZDA      F201-15-908A 9C
MAZDA      F201-15-908B
MITSUBISHI      MD311554
MITSUBISHI      MD344478
TOYOTA      90916-02681
ASTON MARTIN      90916-02681

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 28840 FEBI BILSTEIN w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Informacje o producencie części samochodowych firmie Febi Bilstein

 

Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.

Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.

Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.