Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » J1044000 herth+buss jakoparts

Pasek klinowy wielorowkowy J1044000 HERTH+BUSS JAKOPARTS

J1044000 Pasek klinowy wielorowkowy HERTH+BUSS JAKOPARTS
 

    Ocena:
numery handlowe:

4PK950

numer części:

J1044000

Ilość żeber 4
Długość [mm] 950
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego J9103000
nr EAN 4029416001322

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy J1044000 HERTH+BUSS JAKOPARTS

numery OEM:
HONDA      31110-PD2-003
HONDA      31110-PD2-003EH
HONDA      31110-PD2-004
HONDA      31110-PD2-013
HONDA      31110-PD2-305
HONDA      31110-PD2-505
HONDA      38920-P3G-004
HONDA      38920-P3G-505
HONDA      56992-P5G-003
HONDA      56992-P5G-013
HONDA      56992-PY3-004
HONDA      56992-PY3-A02
MAZDA      1U43-15-904
MAZDA      B301-15-909
MAZDA      B5C7-15-909
MAZDA      B5C8-15-909
MAZDA      F201-15-908A
MAZDA      F201-15-908A8C
MAZDA      F201-15-908A9C
MITSUBISHI      MB568899
MITSUBISHI      MD184973
MITSUBISHI      MD192809
MITSUBISHI      MD308925
MITSUBISHI      MD568899
NISSAN      11720-D4001
NISSAN      11920-AG900
NISSAN      11950-59S02
NISSAN      11950-AR000
NISSAN      11950-AR00A
NISSAN      A1720-D4001
NISSAN      A1950-59S02
NISSAN      A1950-59S0B
SUBARU      17521-52E00
SUBARU      49180-60B10
SUBARU      80921-3040
SUZUKI      17521-52E00
SUZUKI      17521-52E00-000
SUZUKI      49180-60B10
SUZUKI      49180-60B10-000
SUZUKI      95141-64A10
SUZUKI      95141-64A10-000
SUZUKI      95141-64AB0
SUZUKI      95141-64AB0-000
CHEVROLET      25183059
CHEVROLET      25183097
CHEVROLET      96603461
CHEVROLET      96610562
HYUNDAI      25212-38000
HYUNDAI      25212-38001
HYUNDAI      97713-23300
HYUNDAI      97713-23700
HYUNDAI      97713-23700AT
KIA      25212-38000
KIA      25212-38001
KIA      97713-23300
KIA      97713-23700
zamienniki:
F 005 X02 285
brak
BOSCH
1 987 947 256
brak
BOSCH
26-3030
brak
KAGER
26-3095
brak
KAGER
26-3095
brak
KAGER
4PK0950
brak
GOODYEAR
4PK0955
brak
GOODYEAR
4PK0937
brak
GOODYEAR
4PK0730
brak
GOODYEAR
DV-4PK0730
brak
JAPANPARTS
DV-4PK0950
brak
JAPANPARTS
DV-4PK0960
brak
JAPANPARTS
TV-192
brak
JAPANPARTS
TV-951
brak
JAPANPARTS
TV-955
brak
JAPANPARTS
1770018
brak
SASIC
1770019
brak
SASIC
1774010
brak
SASIC
CA4PK730
brak
SNR
CA5PK946
brak
SNR
29-5PK946
brak
HEPU

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy J1044000 HERTH+BUSS JAKOPARTS w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.