Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 5PK962 contitech

Pasek klinowy wielorowkowy 5PK962 CONTITECH

5PK962 Pasek klinowy wielorowkowy CONTITECH
32.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (49 ocen)
numery handlowe:

5 PK 960, 5 PK 961, 5 PK 962, 5 PK 963, 5 PK 964

numer części:

5PK962

producent:

CONTITECH

Ciężar [kg] 0,088
Ilość żeber 5
Długość [mm] 962
nr EAN 4010858482114

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 5PK962 CONTITECH

Pasek wielorowkowy (5PK962) pasuje do: CITROEN AX, SAXO, XSARA, FIAT CROMA, DUCATO, TEMPRA, TIPO, HONDA ACCORD V, LEGEND II, LEGEND III, LANCIA DEDRA, DELTA II, MITSUBISHI CARISMA 1.3-3.5 07.87-06.08
numery OEM:
CITROËN      5750 K5
CITROËN      5750 WC
FIAT      71739610
FIAT      71749421
FIAT      7644467
FIAT      7765717
HONDA      38920PY3003
HONDA      38920PY3505
LANCIA      7632090
LANCIA      7644467
MITSUBISHI      MD311554
MITSUBISHI      MD357086
MITSUBISHI      MD363460
PEUGEOT      5750 K4
PEUGEOT      5750WC
TOYOTA      9091602682
GEELY      E030000401

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 5PK962 CONTITECH w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 5PK962 CONTITECH:

2021-12-08
 5/5
Jakoś ok
2021-02-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-09-27
 5/5
Ok
2020-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-20
 5/5
Produkty nowe, zgodne z zamówieniem . Wszystko O.K.
2020-06-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-10-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-29
 5/5
Dobry, chociaż zadziwiająco tani w porównaniu do pozostałych
2020-12-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-20
 5/5
Bardzo dobry, zgodny z katalogiem
2022-08-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-21
 5/5
bardzo dobry produkt
2020-09-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-26
 5/5
Mechanik polecił mi tą część
2024-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-11-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-29
 5/5
5PK940 kupiłem na podstawie wyszukania w katalogu sklepu odbyło się bez problemów
2020-10-18
 5/5
ok
2019-09-09
 5/5
Nabyłem 6PK1110 contitech z odbiorem osobistym w Warszawie. Zamówienie było gotowe do odbioru po 3 godzinach od telefonu.
2023-12-14
 5/5
Produkt w 100% spełnił oczekiwania.
2020-04-28
 5/5
6PK1070 contitech już założone w samochodzie, auto sprawuje się dobrze
2023-08-21
 5/5
Taki sam jak na pierwszy montaż.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Informacja o producencie części samochodowych Contitech.


Contitech to niemiecka firma z siedzibą w Hanowerze, specjalizująca się w produkcji i dystrybucji części zamiennych do samochodów i innych pojazdów. Firma została założona w 1871 roku i jest jednym z największych dostawców części zamiennych na świecie. Contitech oferuje szeroką gamę produktów, w tym paski klinowe, paski rozrządu, amortyzatory, sprężyny, węże i inne elementy układów mechanicznych samochodów.

Części samochodowe Contitech zaprojektowane są i  produkowane zgodnie z wysokimi standardami jakości, aby zapewnić niezawodność i długą żywotność w różnych warunkach jazdy. Contitech ma fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Europie, Ameryce Północnej i Azji. Firma stale inwestuje w rozwijanie swojej oferty i technologii, aby sprostać zmieniającym się potrzebom rynku i zapewnić swoim klientom najlepsze produkty i usługi.