Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 1 987 947 813 bosch

Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 813 BOSCH

1 987 947 813 Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH
bosch 1 987 947 813
Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 813
1 987 947 813
bosch 1 987 947 813 Pasek klinowy wielorowkowy
25.01 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (16 ocen)
numery handlowe:

5 PK 975

numer części:

1 987 947 813

producent:

BOSCH

Ilość żeber 5
Długość [mm] 975
nr EAN 3165141183122

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 813 BOSCH

Pasek wielorowkowy (5PK975) pasuje do: ALFA ROMEO 145, 146, 155; DAIHATSU FEROZA; FIAT CROMA, FIORINO, FIORINO/MINIVAN, TEMPRA, TIPO; HONDA ACCORD V; LANCIA DEDRA, DELTA II 1.6-2.0 11.82-10.01
numery OEM:
ALFA ROMEO      60808793
CITROËN      5750 79
CITROËN      93 501 082
DAIHATSU      90048 31005 000
DAIHATSU      90048 31500 000
FIAT      46413020
FIAT      46770222
FIAT      7706132
GMC      1340724
GMC      90299503
HONDA      31110-PT0-004
LANCIA      46413020
LANCIA      7706132
MAZDA      F802-15-907
MAZDA      F802-15-907A
MAZDA      F802-15-907X
MITSUBISHI      F80215907
OPEL      1340724
OPEL      90299503
PEUGEOT      5750 79
PEUGEOT      93 501 082
TOYOTA      90080 91055
TOYOTA      99365 00960
TOYOTA      99365 00980
TOYOTA      99365 50960
TOYOTA      99365 60970
VAUXHALL      90299503
DAEWOO      90299503

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 813 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 813 BOSCH:

2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-10
 5/5
Zamówienie złożone przez internet, dobra szukajka i łatwa obsługa
2019-07-11
 5/5
dobry produkt i rozsądna cena w tym sklepie
2022-02-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-10-05
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-17
 5/5
Ok
2022-08-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-18
 5/5
Pasek z dodatkami syntetycznego kauczuku wzmacniany spełnia parametry
2019-09-29
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.