Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » 02.25.033 trucktec automotive gmbh

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 02.25.033 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

02.25.033 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH
 

    Ocena:
numer części:

02.25.033

dla numeru OE 140 277 0095

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 02.25.033 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

numery OEM:
CHRYSLER      5073878AA
CHRYSLER      52108325AA
MERCEDES-BENZ      140 277 0095
MERCEDES-BENZ      A140 277 0095

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 02.25.033 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.