Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » PH4908 fram

Filtr oleju PH4908 FRAM

PH4908 Filtr oleju FRAM

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

PH4908

producent:

FRAM

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
średnica zewnętrzna [mm] 96
Wymiar gwintu 13/16"-16
Wysokość [mm] 93
nr EAN 5022650202141

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju PH4908 FRAM

Filtr oleju PH4908 ma zastosowanie do modeli samochodów

ROVER

75, 45 I, 25 I, 75 I Tourer, STREETWISE, CITYROVER, 25 COMMERCE

HONDA

CIVIC VI Aerodeck, S2000, HR-V, LOGO, ACCORD VI Hatchback, INSIGHT, CIVIC VII Hatchback

Numery OE Filtr oleju PH4908 producenta FRAM

ROVER

AAR5607, ADU3553, AR5607, GFE178

HONDA

15400P5TG00, 15400PDDE00, 15400PSTG00

numery OEM:
FORD      5025094
HONDA      15400P5TG00
HONDA      15400PDDE00
HONDA      15400PSTG00
IVECO      J1314011
PEUGEOT      1109V6
ROVER      AAR5607
ROVER      ADU3553
ROVER      AR5607
ROVER      GFE178
VOLVO      859746
VOLVO      861476
VOLVO      8614760
AC      X140
AC      X4098E
AC      X4118E

Zastosowanie Filtr oleju PH4908 FRAM w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju PH4908 FRAM:

Anatol, Wałbrzych
2020-01-21
 5/5
Jeszcze nigdy się nie zawiodłem na producencie fram , także teraz
Michał, Sanok
2021-09-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.