Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » RX549869A0 fte automotive gmbh

Zacisk hamulca RX549869A0 FTE automotive GmbH

RX549869A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH
 

    Ocena:
numer części:

RX549869A0

Średnica tłoka [mm] 54
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Materiał Żeliwo
Kolor zacisku hamulcowego szarość żeliwowa
System hamulcowy BOSCH
parzyste numery artykułów RX549870A0
nr EAN 4028569448848

skład zestawu:
RKS8637011 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8825012 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8937008 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX549869A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 146.07 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX549869A0 CITROEN BERLINGO 96-, C-ELYSEE 12-, C2 03-, C3 I 02-, C3 II
numery OEM:
CITROËN      1617292080
CITROËN      1651756680
CITROËN      4400N0
CITROËN      4400R6
CITROËN      441067
OPEL      3649084
PEUGEOT      1617292080
PEUGEOT      1651756680
PEUGEOT      4400N0
PEUGEOT      4400R6
PEUGEOT      441067
VAUXHALL      3649084

Zastosowanie Zacisk hamulca RX549869A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu