Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » RX571416A0 fte automotive gmbh

Zacisk hamulca RX571416A0 FTE automotive GmbH

RX571416A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH
 

    Ocena:
numer części:

RX571416A0

Średnica tłoka [mm] 57
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Materiał Żeliwo
Kolor zacisku hamulcowego szarość żeliwowa
System hamulcowy ATE
parzyste numery artykułów RX571316A0
nr EAN 4028569451299

skład zestawu:
RKS8645039 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8825019 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8999002 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX571416A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 146.07 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX571416A0 FORD C-MAX 07-, C-MAX II 10-, FOCUS C-MAX 03-07
numery OEM:
FORD      1223615
FORD      1459583
FORD      1682875
FORD      1755031
FORD      1802059
FORD      2201836
FORD      2413986
FORD      3M51-2B294-AA
FORD      3M51-2B294-BA
FORD      5125725
FORD      AV61-2B294-AA
FORD      AV61-2B294A-1A
FORD      CN15-2B294-BA
FORD      CV61-2B294-PA
FORD      RMAV6J-2B294-AA
FORD      RMCN1J-2B294-BA
MAZDA      BPYK 33 61XA
MAZDA      BPYK 33 61XB
MAZDA      BPYK 33 61XC
VOLVO      36000485
VOLVO      8602908
VOLVO      8603939

Zastosowanie Zacisk hamulca RX571416A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu