Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 0 986 474 385 bosch

Zacisk hamulca 0 986 474 385 BOSCH

0 986 474 385 Zacisk hamulca BOSCH
206.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

CR1118

numer części:

0 986 474 385

producent:

BOSCH

Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Średnica tłoka [mm] 57
Szerokość wewnętrzna [mm] 75
System hamulcowy ATE
Materiał Żeliwo
Typ zacisku hamulca Zacisk pływający
parzyste numery artykułów 0 986 473 385
Numer artykułu zalecanego dodatku 1 987 470 603
nr EAN 4047024279926

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 0 986 474 385 BOSCH

Koszt kaucji: 147.60 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód P (regenerowany) pasuje do: VOLVO C30, C70 II, S40 II, V40, V50, FORD C-MAX, C-MAX II, ECOSPORT, FOCUS C-MAX, FOCUS II, FOCUS II/KOMBI, FOCUS III 1.0-Electric 10.03-
numery OEM:
FORD      1223615
FORD      1459583
FORD      1682875
FORD      3M512 B294 AA
FORD      3M512 B294 BA
FORD      AV61 2B294 AA
MAZDA      BPYK 33 61XA
VOLVO      36000485
VOLVO      8602908
VOLVO      8603939

Zastosowanie Zacisk hamulca 0 986 474 385 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 0 986 474 385 BOSCH:

2020-04-02
 5/5
Kupiłem część 1 987 470 040 tym sklepie i jest okej
2020-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-13
 5/5
Transakcja bezproblemowa, dobry dostawca
2019-11-13
 5/5
Dobre wykonanie tej części i stosunkowo niezła cena zwłaszcza w porównaniu do konkurencji
2018-01-05
 3/5
Klocki te są bardzo podobne do klocków TRW, tylko znacznie gorzej wykonane. Tłok tego zacisku (prawego) nie posiadał fazowania powierzchni przylegającej do klocków. Żeby było śmieszniej, lewy zacisk miał fazowanie prawidłowe. Gdzie podziała się niemiecka dokładność? Myślę, że niemieccy pracownicy Boscha, wkrótce będą przyjeżdżać do Polski uczyć się dokładności. Zacisku nie zwróciłem (choć pewnie powinienem) ponieważ e-autoparts sprowadził go specjalnie z Niemiec i nie chciałem narażać dobrej polskiej firmy na straty.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.