Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » J3223039 herth+buss jakoparts

Zacisk hamulca J3223039 HERTH+BUSS JAKOPARTS

J3223039 Zacisk hamulca HERTH+BUSS JAKOPARTS
herth+buss jakoparts J3223039
 

    Ocena:
numer części:

J3223039

Średnica [mm] 57
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
System hamulcowy O.E.
Grubość tarczy hamulcowej [mm] 25
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
alternatywny zestaw naprawczy J3283039
alternatywny zestaw naprawczy J3292102
parzyste numery artykułów J3213039
nr EAN 4029416258061

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca J3223039 HERTH+BUSS JAKOPARTS

Koszt kaucji: 146.68 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód P pasuje do: VOLVO C30, C70 II, S40 II, V40, V50; FORD C-MAX, C-MAX II, ECOSPORT, FOCUS C-MAX, FOCUS II, FOCUS III, FOCUS III/KOMBI, GRAND C-MAX 1.0-Electric 10.97-
numery OEM:
FORD      1223615
FORD      1459583
FORD      1682875
FORD      1755031
FORD      1802059
FORD      3M51-2B294-AA
FORD      3M51-2B294-BA
FORD      8603939
FORD      AV61-2B294-AA
FORD      CN152B294BA
FORD      CV61-2B294-PA
MAZDA      BPYK-33-61XA
MAZDA      BPYK-33-61XB
MAZDA      BPYK-33-61XC
VOLVO      1223615
VOLVO      36000485
VOLVO      8602908
VOLVO      8603939

Zastosowanie Zacisk hamulca J3223039 HERTH+BUSS JAKOPARTS w samochodach:

zobacz instrukcję montażu J3223039

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu